Pagina's

woensdag 18 april 2018

My favorites in 10 weeks #01 Olifantje

** Ik weet niet wat er fout gaat maar mijn bericht is gisteren niet geplaatst en mijn 2 andere foto's zijn weg :( Zien jullie ze nu wel? Bericht met 3 foto's??? **


Hoi allemaal,

De komende 10 weken ga ik proberen mee te doen aan de My favorites in 10 weeks van Linda en Gerdine.

Ik heb inderdaad in de loop der jaren ook al heel wat diertjes aangeschaft en kom ruimschoots aan de 10 ;)
Nu was het wel lastig om een keuze en een indeling te maken ;)
Ik heb het geprobeerd haha.
Al is het niet helemaal op volgorde van leukst naar minder leuk want ze zijn té leuk om te moeten indelen.

Vandaag in week 1 start ik met de olifant!
Dat is toch wel echt mijn nummer 1.
Super leuk dan ook dat die nu zo leuk te combineren is met de nieuwe baby animal stamps van Eline. Dat heb ik dan ook nu meteen maar eens gedaan.



MDproducten:
COL 1384
PB 7054
EC0171

Challenges:

  • DCL- CAS babykaartje
  • MDKD- Alles geht 
  • MD- Een kaart met jonge dieren erop




11 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Linda.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan en ik ben verliefd op het olifantje. :) Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk Linda! De olifant was bij mij ook 1 van de eerste. Volgens mij heb ik toen olifant giraffe, schaap en baby besteld en vlak daarna kikker. Ze zijn allemaal zo onwijs leuk.... grappige actie van de dames, ben benieuwd naar alle komende dinsdagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje! Ik zie er heel wat van voorbijkomen door deze challenge en ook bij DCL daardoor. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Linda, ik zie je bericht goed hoor :). Leuk dat je met ons meedoet! En een lief kaartje heb je gemaakt. Link je je blog ook nog even aan mijn bericht van deze week? Dat houdt het voor ons wat overzichtelijk ook ivm selecteren van de winnaar straks. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie maar 1 foto van de kaart...
    Maar wat een liefje! Heel leuk dat je het olifantstempeltje erbij hebt gebruikt!
    Bedankt voor het meedoen met onze Diertjes Dinsdag!
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattige MD olifant kaart Linda, leuk je zien bij MDKD, succes en tot de volgende kaart , lg Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig en origineel geboortekaartje!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda