Pagina's

zondag 15 april 2018

Hoera #1 en #2


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je wat inpland en dan gewoon denkt, hmmm nee nu nog niet?!
Nou dat had ik met deze post... Ik denk serieus dat ik deze al 2 jaar laat wachten :) Ik heb ze nog nooit laten zien. Ik heb toen heel simpel met washi tape gespeeld maar kijk hoe leuk dit effect is.
Aangezien mijn moeder vandaag jarig is vond ik het nu wél een goed moment om deze post te delen met jullie. De box kaart die ik voor mijn moeder maakte laat ik binnenkort zien :)
Wat een dag project was dat zeg ;)
Dus een mooie cliffhanger voor jullie haha.
Fijne week allemaal!



Today I'm showing you a post which is a concept since I think 2 years on my blog. I never felt the need or time to share this one yet. 
Now it's my moms b'day so I thought... let's show it ;)
The box card I made for my mom will be shown later on... It was such a long project. It took me almost a day :)
So I think that's a nice cliffhanger ;)
Have a nice week.


1 opmerking:

  1. Hoi Linda,
    Al twee jaar geleden? En ze zijn zo leuk! Allebei! Ik ben benieuwd naar de kaart voor je moeder! Vaak zijn kaartjes waar je een tijd mee bezig bent geweest wel heel gaaf en persoonlijk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda