Pagina's

dinsdag 17 september 2013

Vintage tea time


Hoi allemaal,
Hi everybody,

Hier weer een kaartje van mij :)
Here another card from my side :)

Mijn moeder vroeg mij om een kaartje te maken bij het plaatje dat zij geknipt had!
Ik wilde graag meedoen bij Nadiaschallenge met een 3D vintage creatie.
Ik vond het theekopje er wel vintage uitzien maar om daar nog een iets vintage omheen te bedenken is voor mij nog steeds heel ingewikkeld haha.
My mom asked me to make a card with this 3D image which she did cut out.
I wanted to participate over at Nadiaschallenge with a vintage card but it's still hard for me to turn something into a vintage creation.

Toch is het mij zo ongeveer gelukt met de sketch van Cheerfulsketcheschallenge.
Dit is de sketch:
Although I think I did manage quite well with the sketch from Cheerfulsketcheschallenge.
This is the sketch:
Om het vintage gehalte omhoog te halen heb ik bijna alle randen bewerkt met Vintage photo distress inkt.
Ik vond nog erg oude bloemetjes op steeltjes van plastic (geen idee waar ze vandaan komen, weet wel dat ik ze van iemand heb gekregen). Ik heb die eraf gehaald en het dopje eronder afgeknipt anders stonden ze te ver omhoog.
De DP's zijn van Studio Light en MD. Net als de stempel (MD).
To get it look like more vintage, I disstressed most edges with Vintage photo.
I found some old plastic flowers. Don't know where they come from. I ripped the green off and some pop up things below the flower to glue it nicely on the card.
The Designpapers are from Studio Light and Marianne Design, just like the textstamp (MD).



Challenges:





10 opmerkingen:

  1. Hoi Linda, wat een leuke kaart heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches! Dank je wel voor het meedoen!
    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan Linda, lief zo met dit kopje thee! Mijn moeder heeft dit soort kopjes op een vitrinekastje te staan, nostalgie ten top!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke kaart Linda.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig kaartje! leuk dat je meedoet met de challenge bij cheerful sketches!
    groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterend kaartje Linda, leuk dat je mee doet met de sketch van cheerful sketches.
    dank je wel voor deze schitterende bijdrage
    hugs Gerda DT cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Linda!! Bedankt voor het meedoen met onze Scrap-Cards Challenge.

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart! Hele mooi kleur combinatie!!
    Leuk dat je mee doet met de challenge van De Creatieve Zebra.
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, het kopje thee lijkt net echt. Bedankt voor het meedoen met de challeng van Nadia. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een supermooie kaart Linda, ik vind het een prachtige uitwerking van de sketch.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van Cheerful Sketches, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart! Bedankt voor je deelname bij Nadia's challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda