Pagina's

maandag 16 september 2013

Oh deer it's cold outside


Hoi allemaal,
Hi everybody,

Hier ben ik weer met een volgende kaart!
Gister heerlijk 3 kaartjes kunnen maken :) Ik was weer in mijn element.
Hier volgt nummer 2.

Here I am again with my next card!
Yesterday I made my cards, I was back in my comfort zone ;)
Here is #2.

Ik heb de sketch van CCWS voor deze week gebruikt.
Het afdrukje is van Bugaboo en heb ik weer gekleurd met mijn Copics.
Het design papier is van MD.
De tekst van het plaatje met rendier is op de foto erg wazig geworden maar mijn title zegt het al: "Oh dear, It's cold outside" 

I used this weeks sketch from CCWS.
The image is from Bugaboo which is colored with my Copics.
The DP is from MD.
The text says: "Oh dear, It's cold outside" but it's not visible enough to read so that's why I wrote it in my post title.




Challenges:

  • ABC- christmas- R for recipe: 3 papers, 2 ribbons, 1 image.
  • CSAYL- Cute and/ or cuddly
  • Winterwonderland- Frosty the snowman (I have two sweet snowmans peeking through a window)
  • HH- kerst



11 opmerkingen:

  1. what a gorgeous snowman just perfect for our challenge at the Winter Wonderland
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card. Thanks for joining us this week at Winter Wonderland.

    Deborah A

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely Christmas scene you have created, Linda, and such a pleasure to se papers from my fav company in use ;)
    Thanks for joining our recipe challenge at ABC Christmas Challenge and good luck!
    Dorte x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Linda. Gezellig dat je mee doet met de Challenge van CCWS.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En of het koud is buiten Linda, het is echt herfst hoor, jij hebt wel een héle mooie kerst kaart gemaakt deze keer, mooie stempel is dit, prachtig gekleurd, een plaatje van een kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooie kaart heb je gemaakt Linda, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card Linda :-) the image is super cute and the whole design is lovely :-)

    thanks for joining us on the ABC Christmas Challenge
    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card Lynda I love that cute image and your papers, Thanks for Playing along with us this time at ABC Christmas Challenge, hugs Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very cute! Bugaboo really has some adorable images. Great papers. Thanks for playing with CSAYL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. thanks to join the fun with us at CSAYL Linda with your cute and so sweet card,i love this lovely scene, really pretty, hope to see you next week, biz

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuk kaartje Linda. Leuk die Bugaboo stempel, die vind ik toch wel vaak erg grappig. Bedankt voor je deelname bij HH, veel succes.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda