zaterdag 6 juli 2013

Vogels genieten van het zonnetje/ Birds enjoying the sun


Hoi allemaal,
Hi everyone,

Vandaag gaat de nieuwe challenge op het Craftyfriendschallengeblog van start.
Het thema deze week is: ZOMER!!!! Aan de hand van deze inspiratie foto:
Today is the start of a new challenge over at Craftyfriendschallengeblog.
This weeks theme is: SUMMER!!!! + this inspirational pic!

Nu ziet het er vandaag ook EIN-DE-LIJK mooi uit hier in Alphen :) Van dat zonnetje word je gewoon vrolijk :D
Today, the weather looks fine, FI-NAL-LY . The sun makes me cheerful :D
This weeks sponsor is:
De sponsor voor deze week is:
Ga maar snel kijken wat je kunt winnen!!

En voor je gaat...
Hier is mijn kaartje!
And before you go...
Here's my card!



Het eindresultaat:
The result:


Geniet van dit zonnige weekend!
Enjoy your sunny weekend!



1 opmerking:

  1. Wat schitterend gedaan Linda, ziet er super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda

LinkWithin

http://www.linkwithin.com/learn