Pagina's

maandag 1 april 2013

Dress to impress


Hoi allemaal,

Lekker Pasen  gevierd?
Gisteren had ik het heerlijk rustig met mijn ouders want... mijn broertje en zijn vriendinnetje waren bij haar familie Pasen vieren en kwamen 's avonds laat pas naar ons toe.
Vandaag hebben wij thuis dus een familie dag. Zij zijn er en oma kwam want ik ging met mijn oma nog eventjes naar mijn tante toe (die helaas tóch niet vóór Pasen naar huis mocht :(, dat vonden we wel erg sneu voor haar.

Gisteren heb ik tussen al het lekkere eten en de paaseitjes door heerlijk geknutseld!
twee opdrachten gemaakt voor Foreverfriends die op maandag 8 april te zien zijn voor de nieuwste challenge! En... voor het eerst een easel kaart gemaakt..... nou eigenlijk nu dus 3 haha. Ik maakte vandaag 3 kaarten en alle drie easelkaarten!
Dat kwam eigenlijk door Blankina. Zij had gisteren op haar blog een easelkaart tutorial gezet voor een langwerpige kaart. Ik dacht die ga ik onthouden maar..... ik ben dus gewoon meteen gaan kijken hoe het werkte. Voor dat resultaat moet je nog eventjes geduld hebben. Op 8 april ga ik 'm je showen!
De andere twee zijn andere easelkaarten, namelijk van een vierkante kaart en deze zijn beide hetzelfde.

Goed... Het kaartje dat ik jullie wil laten zien is gemaakt naar aanleiding van de challenge bij MidweekMagnolias. Ze wilden je favoriete stempel zien. Hoe moeilijk is dat!!
Aan gezien er van Magnolia zulke schattige Tilda's zijn....
Helaas wacht ik nog steeds op mijn nieuwste Tilda stempeltje wat door een hoop vertraging nu wel snel zal komen maar die had ik eigenlijk héél graag willen gebruiken hiervoor!
Dat is dus een tegenvaller en dat maakte de keuze alleen maar lastiger!
Ik heb gekozen voor deze fashionable Tilda die in de jaren '20 stijl relaxed zit met haar mooie schoentjes!

Bij IAMC  is de challenge opdracht: maak een easelkaart! 
Nou dat is gelukt al zeg ik het zelf ;) 
Kijk maar mee!
Ik vond het wel lastig om er een bijpassend tekstje bij te kiezen... gewoon omdat je er zoveel bij kunt vertellen dus... ik koos wel voor een veilige die ik eigenlijk bijna niet gebruik omdat die van mijn vriendin is ;)

Ik vond het erg leuk om mijn nieuwe spulletjes te gebruiken, die ik vorige week op de Knotsgekke kaart en scrapdagenbeurs heb gekocht!
Dat zijn de kartonnen paspoppen en knopen als malletjes in een zakje! Aangezien ik nog niet jarig ben... en NOG geen Cuttle Bug heb, doe ik nog "old-fashion" met malletjes inkopen ;) Of... bij mijn vriendin langsgaan voor een scrapdag/ Cuttle Bug-uitstans-dag ;)
Nu zijn helaas mijn leuke gestreepte & gestippelde knoopjes in het roze weer op van de Xenos.. dus een goede reden om eerdaags weer eens de Rijnekebouelvard leeg te kopen. Action en Xenos zijn dan niet veilig voor mij, net als de Pipoos trouwens want daar word ik gewoon vrolijk hoe alles bij elkaar ligt. Lekker overzichtelijk en met al die leuke kleurtjes, oke waar is mijn teiltje.. die zal ik dan maar weer meenemen haha.

Goed ik ga me nu snel maar eens inlezen in de info over onze Projectweek op school over Media wijsheid... *zucht* . Ik heb geen flauw idee waar het over gaat!
We zullen het wel zien!!





1 opmerking:

  1. Leuk kaartje! Heerlijk hè, om met nieuwe spulletjes zo te kunnen werken!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda