Pagina's

maandag 15 oktober 2012

september 2012: Nog wat langer vakantie

Helaas zijn de scholen alweer begonnen en heb ik nog geen nieuwe baan gevonden. Na weer wat brieven/ gesprekken te hebben geschreven of gevoerd blijft er toch nog tijd over en tsja.. dan kunnen we wel productie draaien! Omdat het toch zo aan het regenen was heb ik al aardig wat kerstkaarten gemaakt! 



Trotse eigenaresse van mijn eerste Magnolia stempel!!
Snoesje!




Zo is Daisy met de verjaardagstaart 4x anders!
                                                      (Ik had even genoeg van de kerstkaarten!!).







Pff, als ik de kaart met de sneeuwman hieronder zie, word ik nog moe! Wat ben ik hier lang mee bezig geweest! Vooral in het uitdenken hoor want ik had toch maar geen goed scrapvel wat erachter de sneeuwman paste! Het was het gewoon allemaal net niet! Zelfs nadat ik dit scrapvel van mijn tante had gekregen ging ik er niet meteen mee aan de slag! Hij heeft geloof ik vanaf juni apart gelegen omdat ik gewoon eventjes niet wist wat ik er mee aan moest, en tsja dan wil ik ook eigenlijk niet meer he! Maar goed ineens kreeg ik de geest en ben ik lekker gaan zoeken naar alle benodigdheden die ik wel eventueel wilde gebruiken... wat bleek.. ik had er nog wel 3 kaarten mee op kunnen vullen haha. Soms kan een mens weer té enthousiast worden!! Maar ik ben erg trots op het resultaat! Zelfs de binnenkant heb ik goed onder handen genomen! En ik ben nu erg tevreden al heeft het wel eventjes gekost dus ;)

Tijdens een weekendje scrappen bij een vriendin heb ik deze kaart gemaakt en die met de sneeuwpoppen! Ik heb haar meer op weg geholpen dan dat ik zelf gescrapt heb maar... ik heb haar wel verslaafd gemaakt en dat is ook heel wat waard toch? ;) haha.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda