Pagina's

maandag 15 oktober 2012

Augustus 2012: Uitstapje naar Creatief Centrum Heesch

Samen met mijn oma van bijna 80 en mijn scrap-tante lekker een dagje er tussenuit naar Heesch. Daar schijnt een "winkel" te zijn met een heel groot assortiment aan scrappapier en andere benodigdheden om te kunnen scrappen én.......... àlles om een kaart te maken! 
Wij gingen op onderzoek uit en keken onze ogen uit!
En kwamen vol nieuwe indrukken thuis! Wat was het daar groot en leuk om heen te gaan! Boven hebben ze een afdeling met wel 20 verschillende vitrines waarin kaarten staan die in het hobbyjournaal of tijdschriften zoals Hobbyhandig hebben gestaan in 2011! Wauw wat doe je daar een ideeën op!
En natuurlijk kom je weer thuis met een tas vol spullen!
Ik heb mijn copic verzameling eens flink uitgebreid want tsja ik had er pàs 30 en kon dus nog wel een stuk of 30 stiften gebruiken ;) Zie foto!!







Hier nog een kleine impressie van wat wij zagen:
Vogelhuisjes of lantaarntjes, te schattig
Zo'n taart gaan we zeker een keertje maken, ik was verkocht!

Ik heb nog wel zo'n Ikea laatjes kastje wat een scrap-beurt kan gebruiken 0=)

Voor als ik nog eens met vilt aan de slag wil!


1 opmerking:

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda