Pagina's

dinsdag 24 augustus 2021

Marleens schort #01 Muis #06, Stokstaartje #06

 

Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag de kaart die ik voor mijn jarige tante maakte.
Ik hoop dat ze te druk is om mijn blog nog te checken voor ik vanavond de kaart ga geven ;)

Today I'm showing you the card I made for my aunt. It's her birthday today. I hope she is too busy to check my blog today because I'll head over later in the evening.

Het schort van Marleen vond ik zo gaaf en leuk bij alle leuke keuken accessoires van Eline. Zeker nadat er zóveel gave voorbeelden opdoken hier in blogland. Voor de vakantie had ik weinig tijd om de nieuwe materialen al te kunnen inzetten daarom was dit de uitgelezen kans om het schort uit de verpakking te halen. Mijn tantes favo diertje van Eline is volgens mij toch echt wel de muis. Ook ik ben overstag en heb ze nu zelf ook. Niet alle diertjes zijn geschikt voor de leuke accessoires qua zwemkleding of andere outfits. Dus... ook ik geloof er nu aan haha. De muizen horen vanaf nu ook in mijn collectie :D 

The apron ByMarleen is so lovely! I loved all the examples here in blogland when it came out. It took me a while to start crafting because of the lack of time but I thought this is a very good opportunity to use it for the first time. My aunt loves Eline's mouses so I bought them aswell to use them. Yes, yes, finally! They are in my collection aswell.

Ik zag twee onwijs leuke kaarten en ik heb geprobeerd er een mix van te maken. De muis in een cupcake zag ik op een kaart en een stokstaartje in het schortzakje zag ik op een andere kaart. Ik maakte er zo een verbindend geheel van. Mijn stokstaartje maakt de slagroom van de cupcake op het hoofd van de muis LOL.

I saw 2 very nice cards here in blogland so I tried to combine what I loved about the aprons. The first card had this cute mouse comming out of a cupcake. The second one had the cute meercat on it. So my meercat is creating the cream of the cupcake on the mouse its head LOL.

Fijne dag vandaag.
Have a lovely day today.








2 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,
    Excuus voor mijn lange afwezigheid, maar was niet anders en ga weer mijn best doen om rondjes te maken. Ik zag deze schattige muis en stokstaartje op je schort en de dot slagroom met kaarsjes op het hoofd van mw. muis....enig!!! wat een vrolijk geheel!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart met de schort en leuk met het muisje en het stokstaartje , Heb meteen een idee voor mijn schoondochter die gek is op bakken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda