Pagina's

woensdag 25 augustus 2021

Kerst 2021: Krans #01 met vogelkooi


 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag nog een kerstkaartje maar dit keer met mijn nieuwe kerstkrans. Eerst niet gekocht maar toch aangeschaft na al die leuke voorbeelden ;)

Another christmascard this time. Now with my new wreath. After all the examples on the internet I also bought the wreath ;)

Ik combineerde het leuke papier van Marleen met nog een restje wat ik (denk ik) 2 of 3 jaar een keer van Marfien kreeg nadat ik alle keren met de zomerse lifts mee had gedaan. Wie wat bewaard die heeft wat zeg maar ;) Ook hier had ik nog plek voor zo'n leuke oude gratis digi met de kalender. Ik kleurde hem passend in met mijn Copics en plakte wat strassteentjes op en de gave sterren van de nieuwe kader mal van MD die ik stanste uit het bronzen glitter papier. Ik kleurde trouwens ook de donkere stukken in van de krans om diepte te krijgen. 
Het plaatje ligt al jaren klaar om verwerkt te worden. Nu is het er EIN-DE-LIJK van gekomen.

I combined the nice papers of ByMarleen with some left overs which I 'won' 2 or 3 years ago by anticipating the Summer lifts by Marfien. Who keeps some... ;) On this card there was also space for the free digital stamp with calendar on it. I colored it in with my Copics. I also added some rhinestones and stars. The wreath is also colored in with dark brown to create some dept. The 3D image was one 1 cut out years ago. Now it was FI-NAL-LY time to make a card with it.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda