Pagina's

zondag 4 juli 2021

Belijdenis kaartje met bijpassende envelop

 


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag laat ik een kaartje zien voor een vriendin van mij. Vorige week zat ik al om half 10 's ochtends in een weiland in de Bilt. Die vriendin van mij deed belijdenis in haar kerk (maar dan buiten in een weilanddienst i.v.m. COVID-19). 

Omdat ik eigenlijk helemaal niks aan knutselspulletjes heb die met het geloof te maken hebben dacht ik al gauw aan mijn grote alfabet letters waar ik het woord belijdenis mee zou maken op een slimline model. Aangezien in het vrolijke papier blok Rainbow van MD een papier met regenboog strepen zat vond ik dat wel passend als symbool van het geloof.

Met het stencil van MD voor de slimline envelop maakte ik een passende envelop. Dat was nog best een gedoe want ondanks dat ze zeggen dat het en A4 formaat mal is, steekt net het plakrandje uit en kan het dus eigenlijk niet van zo'n leuk design papier block. Tenzij je dus een 30,5 bij 30,5 pakt en anders wordt de envelop te krap. Zoals je ziet heb ik er wat bloemen op verwerkt die dik en hard zijn dus was het wel zaak dat het tezamen met het geld nog in de envelop zou passen. Daarom heb ik maar een stukje van het papier er aangeplakt en aan de binnenkant weggewerkt. 

Today I'm showing you a card which I made for a friend. Last week I sat in a meadow to be a witness of the confession of a friend of mine. Because of COVID-19 the church ceremony was out in a meadow. She told the public why she believes in God. In this ceremony there were 4 others who did their confession as well. I thought it would be nice to use the rainbow papers of MD and the big alphabet letters to write the word 'confession' in Dutch. I also made a suiting envelop with a slimline stencil (also by MD).

Met mijn furryfriend slimline voor een andere vriendin belandde ik in de top 3 bij:
With my previous slimline card I ended up in the top over at:








1 opmerking:

  1. Hele mooie kaart !!!
    Leuk met die grote letters !!!
    Je topper is super gaaf !!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda