Pagina's

zaterdag 19 juni 2021

Beertje #01 Lekker op het strand

 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier eens een zomers kaartje van mijn kant.
Ik heb weinig geknutseld de afgelopen weken. Een vriendin van mij gaat op vakantie dus ik zag het al helemaal voor me, dat ze zich lekker zouden vermaken aan zee.
I made this card for my friend. She's going on a summer holiday in 4 days. In my head I saw them having Summer fun at the beach ;)

Op zaterdagen (als ik niet extra aan het werk ben) besteed ik graag mijn tijd aan de wekelijkse blogronde door blogland. Eerst kijken welke uitdagingen er zijn voordat ik ga knutselen. Dit keer kon ik een hoop leuks combineren: een sketch die ik een kwartslag draaide, furry friends, bear essentials, summer fun, kleuren rood, groen, kraft, zacht roze (en ik voegde blauw van de zee en wat donkerder bruin voor de beren extra toe).
On saturdays (when I'm not working), I love to spend time in blogland to get inspired and to see what lovely challenges are online to participate in. This time I'm lucky to combine a lot:
a flipped sketch, furry friends, bear essentials, summer fun, colors red, green, kraft and light pink (I added blue for the sea and darker shades of brown for the bears).

Als je goed kijkt (het was lastig op de foto zetten) heb ik de bal, de zonnebrand, de zwemband, het glas van de duikbril en het glas van de lens bewerkt met glossy accents.
If you look closely, you can see that I added glossy accents, on the diving glasses, ball, camera and the floating thing the bear has on it's waist.

Challenges:

  • The Cutie Pie challenges- Bear essentials
  • Dream Valley- Summer fun
  • Color throwdown- color scheme (see below)
  • Alphabet Challenge- Furry friends
  • Crazy4challenges- sketch (flipped left)


  • Do you see the difference in the glossy accents?




    6 opmerkingen:

    1. Hoi Linda, hij is superleuk! Knappe uitwerking van de sketch. Je vriendin is er vast en zeker heel blij mee. Er is veel te zien op de kaart.
      Ik zag je kaart voor vaderdag ook nog. Hij is ook erg leuk. Die stokstaartjes kijken zo grappig!

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Such a fun summertime creation!! Thank you so much for joining us at CTD this week!

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Such a fun summertime creation!! Thank you so much for joining us at CTD this week!

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Such a fun summer scene! Thanks so much for joining us at CTD.

      BeantwoordenVerwijderen
    5. What a fun summer design! Thanks for joining us for this week's Color Throwdown!

      BeantwoordenVerwijderen
    6. So cute! Love the scene you've created.

      Thanks for sharing it with us at the Cutie Pie Challenge.

      Helen x

      BeantwoordenVerwijderen

    Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda