Pagina's

woensdag 6 mei 2020

Schildpad #04 Happy mail


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met de schilpad die op bezoek ging bij het dochtertje van een lieve vriendin van mij. Ik heb haar alleen nog maar gezien toen ze een paar dagen en een paar weken oud was... inmiddels is ze al ruim 7 maanden oud. Dus ja... om toch een beetje contact te houden een leuk kaartje gemaakt speciaal voor haar want verder spreek ik haar moeder alleen via de telefoon.
Today I'm showing you another card with this cute turtle. This turtle went to visit the daughter of my sweet friend. I only saw this little one when she was a few days old and a few weeks old. Now she's already 7 months old. So to keep in touch I made her a card. I only talk to her mother on the phone.

Ze vonden het super leuk en ik kreeg natuurlijk een prachtige foto waarbij ze de kaart zelf zittend aan het bekijken was ;) Dat is goud waard in tijden als deze.
They really liked the card. And ofcourse I got this beautiful picture of her sitting on her own with my card. Golden moments in times like these right?

Ik heb er wel een lekkere meisjes kaart van gemaakt haha.
I really made a girly card LOL.



Hier nog het totale plaatje met de postzak, verdeelvakken, tekst stempels en design papier van Marianne design. Verder heb ik ook nog design papier van JoyCrafts  en wat puffy stickers van de Action gebruikt.
Here the end result. With post bag, layout, sentiment stamps and design papers from the brand Marianne design. I also used design papers by Joy Crafts and some puffy stickers from Action.










3 opmerkingen:

  1. Wat een schatje! En zeker leuk voor een baby. Dat schildpadje is ook een leuke met al dat roze! Leuk gedaan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk !!!!
    Wat is het toch fijn om dan een kaartje te sturen en ook als het zo leuk ontvangen wordt !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat issie leuk he, die schildpad??En jij hebt die leeke vakjes mal zo gaaf gebruikt. Enig de postzak vol met post!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda