Pagina's

maandag 11 mei 2020

Puppy's post

Hoi allemaal/ Hi everybody,

In dezelfde trant als de laatste schildpaddenpost hier nu ook post van schattige puppy's.
Ik stuurde deze ook op als 'gewoon zomaar' in deze Corona tijd.
Het werd zéér gewaardeerd en de kaart staat te pronken in haar woonkamer :)

Here I am today with a similair card like the turtlespost only now there are puppies on it. Aren't they cute?
Just a note to let the reciever know I'll think of her! 
She'd liked it a lot and is showing her card in her livingroom :)

Hier het eindresultaat
Here it is finally






4 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,
    Wat ontzettend leuk! Ik ga het zeker onthouden, met die post, helemaal in de coronatijd! En je kunt natuurlijk elk diertje erbij doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gaaf kaartje leuk met het hondje in de hoek de postzak wil ik ook nog een kopen zie er zoveel leuke kaarten ermee langs komen nu
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk deze kaart en ook die met de schildpad. Je hebt de DPtjes leuk gecombineerd! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda