Pagina's

zaterdag 25 april 2020

DTCF: Lace/ Ribbon oftewel kant en lint


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag weer eens een kaartje van mijn hand.
Op het CraftyFriendsblog is weer een nieuwe uitdaging gestart: gebruik link en/ of kant.
Dit keer is onze sponsor: 
Today a new card from my side.
Over at the CraftyFriendsblog there's a new challenge: use ribbon and/or lace.
Our lovely sponsor is:

De winnaar ontvangt 2 digi's naar keuze uit haar etsyshop.
Wij mochten ook zelf digi's uitkiezen en ik koos voor dit schatje:
If you win, you win two lovely digi's, wich you can pick from her etsyshop.
We were allowed to choose ourselfs aswell and I chose this cutie:

Het was moeilijk vast te leggen: ik had haar schoenen, vleugels en voelsprieten met glossy accents bewerkt.
It's hard to see on the picture's but I tried to show you here the glossy accents on her shoes (wings and headband).
 Mijn kaart heeft nog geen eindbestemming vandaar dat er ook nog geen tekst op zit.
My card doens't have a destination yet. That's why I left it still without a sentiment.

Ik wens je een goed weekend en blijf gezond.
Have a nice weekend and stay safe!


3 opmerkingen:

  1. wat leuk dat je mij gaat volgen natuurlijk kom ik bij jou ook even kijken jij maakt ook geweldig leuke kaartjes zag dat ik jou al wel volgde maar was je blog denk ik kwijt heb een half jaar geleden een nieuwe computer moeten aan schaffen omdat de oude het niet meer deed en zo ben ik veel dingen kwijt geraakt maar je staat nu weer in mijn favorieten lijstje leuk om elkaar te volgen en inspiratie op te doen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke kaart! Zo lekker zonnig. Mooi ingekleurd.
    Voor jou ook een fijne vakantie. Even opladen voor alles wat weer komen gaat.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi linda, een hele leuke kaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog.
    Helaas, we hebben net paasvakantie achter de rug, dus geen meivakantie hier in Belgie. Dus nu moeten we doorgaan tot eind juni (we gaan zien op welke manier, ik sta in groep 7, daar is nog niets over bekend)
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda