Pagina's

zondag 1 september 2019

Schudkaart #01 en #02



Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag maar weer eens voorzichtig wat kerstkaarten aan jullie showen haha.
Ik was afgelopen week naar de Knotsgekkekaartenenscrapdagen met mijn tante.
We hebben weer onwijs leuke nieuwe spulletjes gekocht en vooral weer marianne design materialen ingeslagen. De volgende dag ging ik gezellig bij mijn oma en tante knutselen.
Heerlijk om meteen met een deel van de buit aan de slag te gaan.
Ik vond het super leuk om de schudkaart spulletjes te kopen en bij AnMa creatief was er een super leuke actie: de nep sneeuw, een mal en de schudvorm voor 16€ 
De bijpassende schattige knipvellen hebben we natuurlijk ook gekocht.
Nou mijn tante heeft direct de ronde variant en ik de vierkante variant gekocht.
We hebben ook de helft uitgewisseld zo kunnen we alle plaatjes in schudkaarten verwerken als we dat willen.

Today I'm showing you 2 of my christmas cards. This weekend I went to a crafting place and bought new craft supplies. Also I had a craft date with my aunt and grandma to try our new supplies. I tried my new shaker supplies. 
This nice fake snow works good.
The images, papers and sentiments are also new and the border dies.




1 opmerking:

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda