Pagina's

zaterdag 31 augustus 2019

Nautical #01 Voor mijn broertje


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Op zo'n warme dag als vandaag is een strandkaartje van mijn hand wel passend want als we de berichten moeten geloven is het mooie weer hierna gedaan...
Mijn broertje was maandag jarig en vanavond gaan we zijn feestje vieren. Hij heeft zijn vakantie al gehad dus een terugblik naar een zonnig oord is altijd fijn :)


Today I'm showing you my card for my brothers birthday. Monday it was it's birthday, today we're celebrating his birthday. I made a summercard because it's still hot here in The Netherlands and we're back to work so a throwback to our summer holiday is nice :)

MDproducten:
IT611 Tiny's light houses
PK9162 Ocean Adventures
LR0594 Tiny's boats
LR0595 Tiny's sea gulls
LR0596  Tiny's sea pipers
LR0597 Tiny's beach jetty


2 opmerkingen:

  1. Hihihi..... hij is vast niet meer klein, maar ik blijf dat eigenlijk ook altijd zeggen, broertje. Leuk!
    Je kaart voor hem is schitterend. Je kunt zien dat je er met veel zorg en liefde aan gewerkt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi strandkaartje op misschien wel de laatste hete dag van deze zomer. Leuk dat je broer zo nog even terug kan kijken op zijn vakantie! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda