Pagina's

zaterdag 23 juni 2018

Baby 2018 #03


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Ik zei dat ik tot 4 juli even pauze zou houden...
Nou dat lukt nu al niet want ik zit nu tóch te typen terwijl ik weer moed aan het verzamelen ben om me aan de rapporten te wagen terwijl ik wil knutselen...
Daarom maar even bloggen dan ;)
I told you last tuesday that I'd take a break till july 4th because of schoolwork. In fact I'm delaying myself... I need to find the mood to start that work because I prefer to craft now actually ;) So then I'd to blog instead haha.

Een poos geleden heb ik een kaartje laten zien met de lieve baby animal stempels van Eline
Dat was een blauwe variant. Toen had ik deze versie daarna vrij snel af maar nog niet laten zien.
A while ago I showed you a blue version of this card lay out. HERE you can check that one out.

Dus vandaag mag ze in de spotlight ;)
Today it's time for this cute girl!

Ik heb van het bovenste diertje een kalfje gemaakt ;)
De kleine dame lag ook nog los te wachten op een kaartje dus deze combi vormde zich snel ;)
I turned the baby animal on top in to a baby cow ;)


Fijne dag vandaag!
Have a nice day!


1 opmerking:

  1. Mooie kaart met de lieve diertjes en het babytje.
    Ik lijd vandaag ook aan uitstelgedrag.....dit weekend moeten mijn groepsanalyses af want dinsdag heb ik groepsbespreking. Morgen maar beginnen...
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda