Pagina's

zaterdag 19 mei 2018

DTCF: B is voor.../ B is for... Baby 2018 #02


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vorige week was ik op Mallorca (en ook nog een 30 geworden!!!) en toen ik thuis kwam had ik laptop problemen (neeeeee niet fijn!)
Nu is alles weer in orde maar manman wat een gedoe...
Helaas dus ook mijn dinsdagpost niet kunnen doen :( Komende week weer wel hoor!!!
Ik deel eigenlijk nooit foto's van mijzelf hier maar... vandaag een uitzondering want toen ik terug van vakantie kwam kreeg ik deze mooie ring kado van mijn ouders.

Last week I had computer problems so you might have missed me and my tuesday post with the animal favo's. Now it finally works so I can start blogging again.
The week before that I was at Mallorca and I turned 30!!! Back home I got my present by my parents, I never show pictures of myself but this is one I'd like to share ;)


Vandaag start er weer een nieuwe uitdaging op het CraftyFriends blog waar het thema is dat je spulletjes gebruikt die beginnen met de B ik heb bijvoorbeeld gekozen voor blauw, baby,bundeltje geluk en aangezien het een engels blog is ook 'button' 'bow' 'boy' 


Today a new challenge over at CraftyFriends blog with our lovely theme to use items on your creation beginning with the letter B.
I used Baby, Boy, Buttons, Bow of Lace, Bundle of Joy (on the sentiment in Dutch) and the colour Blue
MD products:
AK0065 Elines baby's knipvel
EC0168 + EC0170 Elines baby animals
PK9135 Fleurique
EC0171 Elines baby sentiments

De sponsor is Sheep ski design
Our sponsor is Sheep ski design


Doen jullie gezellig mee?
Dit is een thema waar je vast mee uit de voeten kunt.
Ik kom graag weer kijken wat jullie hebben gemaakt.
Fijn lang weekend allemaal!

So... hop on over to the mainblog and join in!
It's a theme you can join right ;) !
I'd love to see your beautiful creations
Have yourselfs a lovely weekend!


1 opmerking:

  1. Hoi Linda,
    Wat gaaf zeg, Mallorca, 30 worden en dan nog zo'n waardevol cadeau van je ouders! Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Je kaartje is erg leuk. Eline heeft zulke leuke dingen ontworpen voor babykaartjes, die kun je blijven maken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda