Pagina's

vrijdag 3 maart 2023

DTCF: For a woman or girl/ voor een vrouw of meisje

 Hoi allemaal/ hi everyone,

Vandaag laat ik mijn bijdrage zien voor de uitdaging op het Craftyfriendsblog: voor een voruw of meisje. Ik koos ervoor om de kaart voor de moeder van een vriendin van mij te maken. Ze werd 60. Dat was natuurlijk wel een kaartje waard!
Today I'm showing you my card for the march challenge over at the Craftyfriendsblog For a woman/ girl.

Ik heb begrepen dat de uitdaging nu nog niet online staat i.v.m. technische storing maar als je normaal gesproken meedoet, houd het uitdagingen blog dan in de gaten of maak alvast een kaartje en link 'm als het mogelijk is, je kunt tot 5 keer mee doen ;) Veel knutselplezier!
The challenge isn't live on the challengeblog due technical issues. So start making your card and keep an eye on the mainblog. When it's live you can add your entry up to 5 times. Enjoy!


Mijn kaartje is zoals gewoonlijk voorzien van Marianne Design producten. Daarnaast is het gestreepte papier van de Action. De tekst sticker was een hele lange, die heb ik in tweeën geknipt.
On my card you see mostly Marianne Design products. The striped backgroundpapers are from the Action (a store here in the Netherlands). The sticker with sentiment was actually 1 long one, I cut it in half so it fitted next to the numbers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda