Pagina's

zondag 9 januari 2022

Boeket #01, Mini slimline #05

 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Zijn jullie nog met kerst of winterkaarten bezig? Op dit moment geniet ik van mijn laatste vakantiedag voor we op school en in mijn praktijk weer volop aan de slag gaan. Ik maak deze vakantie echt alles door elkaar haha. Ik wilde vast een rukje geven aan de kerstkaarten voor kerst 2022 dus een aantal basissen en papiertjes liggen half bij elkaar, de andere kaarten hebben jullie al gezien. Er zijn ook jarigen en... mijn schoonzusje is vandaag 35 weken zwanger en het is iedere keer wel spannend dus... ook voor mijn nichtje maar vast aan de slag met de basis van de kaart vandaag ;) dan hoeft er bij de geboorte niet veel meer op ;) daarnaast is er een sterkte kaartje ook nodig voor iemand die weer een zware chemo moet ondergaan...

Kortom ik doe alles door elkaar en vandaag laat ik je mijn eerste boeket bloemen zien wat ik maakte met de wildflowers en boeketwrap stansen en de mini envelop mal om zelf een bijpassende envelop te maken. Op de envelop gebruikte ik een labeltje van Marleen uit de Fleurige groetjes papier set.

Are you busy with christmas or wintercards or...? At this moment, I'm enjoying my last day off. Tomorrow we'll be back in business at school and my practice. I planned to make a few christmascards (see my previous posts with the title: Kerst 2022) but there are also a few b'day girls in january. My sister in law is today 35 weeks pregnant... so it's smart to make the basics for my nieces b'day. So I will do a little bit of both subjects today when I'll get crafty.

Now I'm showing you my first bouqet with wildflowers dies with a mini slimline envelope. 





2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig boeket heb je gemaakt. Mooie kleuren!
    Hier ook deze laatste week veel geknutseld en ook van alles door elkaar.
    Succes weer met werken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje is het Linda! De boeketomslag heb ik ook (hoe heet het ook alweer?) Binnenkort maak ik er een paar kaartjes mee denk ik. Hij ligt hier al van voor kerst....en die mini slimline trouwens ook.... wat erg toch he?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda