Pagina's

maandag 2 augustus 2021

Wieg #01 Baby op komst

 




Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag eens een kaartje voor mijn broertje en zijn vriendin:
mijn neefje krijgt er een broertje of zusje bij!!! 

Today I'm showing you a card for my little brother and his girlfriend: they are expecting their 2nd child in february. My nephew will be a big brother!!!

Ik kon zo eindelijk mijn wieg gebruiken die al lang op mij lag te wachten. Toen de leuke baby lijn uitkwam zag ik al zulke leuke vrolijke kaartjes voorbijkomen, ik moest nog even geduld bewaren aangezien ik die periode amper tijd had om te knutselen. Nu is het er toch eindelijk van gekomen en meteen met een leuke bestemming!

A good reason to use my new crib. When the new baby line came out, I saw lovely examples but I had to be patient. I had barely time to craft so now this was the perfect opportunity to use my new stuff.

Omdat mijn broertje en zijn vriendin nog niet weten of het een jongen of meisje zal worden heb ik dit keer oranje als basis gekozen. Ik had geen zin in roze en blauw, dat vind ik toch leuker als ik weet of het een jongen of meisje zal worden. 

They don't know yet what it will be,so I kept the color palet this time in orange and brown. Pink and blue is in my opinion nicer to use when I know it will be a boy or girl.







2 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje is dit geworden. Leuk om je broer en zijn vriendin zo te feliciteren met hun zwangerschap.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk zeg, dat je weer tante gaat worden! Je maakte een heel mooi kaartje voor je broer en zijn vriendin. Die wieg is inderdaad heel leuk! Ik heb hem niet, maar kreeg er een kaart mee, dan kun je het van dichtbij goed bekijken en hij is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda