Pagina's

zaterdag 14 augustus 2021

Ooievaar #03 voor een meisje


 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag een babykaartje op bestelling. Een vriendin van mij was helemaal weg van DEZE kaart en wilde daar een meisjes variant van. Nou dat is gelukt. Lekker in het roze mocht ik mij uitleven. Ik stempel het liefst met bruin omdat ik dat zachter vind maar zo bij de ooievaar en op het roze springt een zwarte stempel er wel tig keer beter uit!

Today a babycard for a friend of mine. She adored THIS boy version I made 4 years ago. She ordered 1 in pink ;) I think... mission accomplished ;) Normally I stamp the sentiments in brown but now in black to lift the pink more. I think it workt out great.

Dit keer heb ik ook met witte gelpen nog wat accenten in de oogjes gegeven. Ik vind dat toch altijd net wat meer 'af' net als de witte stipjes op wangetjes. Het papier is uit de oudere serie Peach&mint en Marjolein was zo lief een setje naar mij op te sturen van wat zij nog over had. Het heeft echt een poos geduurd voordat ik ermee aan de slag ging maar ik ben er reuze blij mee :)

This time I also gave some accents with white gelpen in the eyes and on the babies cheeks. The DP is from the older line Peach&mint. My paperbloc was empty but I recieved a set of dp by Marjolein so sweet of her! So now I could use it wisely ;)

Dus dit is het geworden.
The endresult.





3 opmerkingen:

  1. Wat maakte je een leuke meisjesversie van je eigen kaart. Altijd leuk als ze zo gewaardeerd worden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enig meisjeskaartje is het. Ze zijn zo leuk, die babykaartjes. De ooievaar blijft ook een leukerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk, wat leuk deze kaart! Fijn dat je wat moois met het papier aan het maken bent. Groetjes en goed weekend! Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda