Pagina's

donderdag 22 juli 2021

Kerst 2021: Pinguïn #05

Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier een kerstkaartje in traditionele kerstkleuren met Eline's leuke pinguïn stempeltje.
De pakjes kleurde ik in passende kleuren met mijn Copics. Ik combineerde een restje van MD designpapier Classic Christmas met het mooie bloemen design van Forrest dream. Ik vond het tot vorig jaar zo zonde om die mooie bloemen te gebruiken maar zo af en toe een stukje... dan kan ik er langzaamaan afscheid van nemen en ik vond het zo jammer dat je er dan zo weinig van zag. Nu vind ik het precies genoeg wat er niet zichtbaar meer van is. Ik had nog een restje van een kerstslinger dus die drapeerde ik zo dat het net lijkt of de pinguïn bovenin hem goed vast heeft. 
Today I'm showing you another christmas card. This time in traditional colors and the cute penguins by Eline Pellinkhof who designs for Marianne Design. I colored the gifts with my Copics in the colors of the papers. I combined a piece of 'Classig Christmas' dp with the beautiful poinsetta papers of 'Forrest Dream' dp (both Marianne Design). I saved the poinsetta papers untill last year... I thought it's a waste to send it away and cover it up with lots of imanges or embellishments ;) Now I can say goodbye to the papers and piece by piece I use them on to my cards. One of the penguins is hanging the lights (which is a little pieve of left over of the complete decoration).

Het kaart model is ook al heel oud. Ik kocht het zo ooit kant en klaar (met volgens mij een Tim Holtz stans zo gemaakt) bij 'van den Akker' maar die zijn helaas al jaren failliet. Voor deze kaarten werd het hoog tijd om deze eens op te maken...
"ons ben zuunig" spreekt zo langzamerhand wel een beetje door deze kerst posts heen want ik ben echt eens aan het kijken wat ik op kan maken. En als je dan denkt dat je ze op hebt gemaakt... kom je zo weer 2 of 3 van die pakjes tegen in andere kleuren haha. Je zult ze dus nog vaker tegenkomen.

The model of the card is bought like this. In the craft store the made it with a Tim Hotlz die if I'm correct. This store doens't exist anymore. It's been 6-8 years now I guess, since I bought these card models. As you can see: I love to keep things in my stash for a long time and once in a while I'm in a modus of cleaning up my stash to finally use it ;) And then... when I think the cards are all used... I find another 2 or 3 packages with these cards in red and other colors LOL. So you'll see them more often this year ;)


Challenges:

52weekstochristmas- week 29


11 opmerkingen:

  1. Net als jij ben ik ook oude materialen aan het gebruiken en hopelijk opmaken.
    Dit is een mooi model kaart en leuk dat die halve doily er al aan vast zit! Je hebt de kaart leuk aangekleed!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje met die twee pinguins...en een mooi model kaart om stukjes papier op te maken ook.
    (dus hoef je niet teveel van je mooie papier te gebruiken...erg zijn we he als we iets moois hebben willen we het niet eens gebruiken, herken het..
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Linda, met de lieve pinguïns. Heel tof.
    Fijn dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kerstkaart Linda. Zo grappig die pinguïn die boven de cirkel uit piept.
    Leuk dat je meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een gezellige kerstkaart heb je gemaakt. En met spulletjes opmaken is echt niks mis hoor.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig kerstkaartje is dit Linda, heel leuk met die schattige pinguins erop...en ook een gaaf modelletje ...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke, vrolijke kerstkaart Linda.
    Leuk hoe je de lampjesslinger verwerkt hebt om de pootjes van de pinguïn.
    Vroeger kwam ik ook veel bij Mieke van den Akker. Jammer dat de winkel niet meer bestaat, was altijd heel gezellig.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd !!!!
    Mooie stans ook !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke kaart, altijd tof met pinguïns op een kerstkaartje!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje met de pinguïns!
    Dankjewel voor je bijdrage aan onze wekelijkse uitdaging bij 52WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda