Pagina's

zondag 2 mei 2021

Vaasjes #01


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag laat ik je een kaart zien met een mooie cardtopper met een bos viooltjes erop. Daarbij gebruikte ik ook de leuke vaasjes die uitkwamen begin dit jaar en waar ik helaas best een poos op heb moeten wachten. Gelukkig waren ze nog te bestellen en heb ik ze begin april eindelijk binnen gekregen. Daarom nu een kaart ermee gemaakt. 

Today I'm showing you a card with a beautiful cardtopper by Marianne Design with violets on it. I added the vases of MD as well. 

Ik heb de viooltjes op DCP papier gestanst zodat ik de kleuren zo precies mogelijk kon namaken van de cardtopper door ze met mijn Copic markers in te kleuren.
Ik was van plan er een brug kaart van te maken maar uiteindelijke had ik de vaasjes al vast geplakt en bedacht ik mij dat er nog een strook overheen moest. Dus die heb ik uiteindelijk maar weggelaten.

I used white DCP papers to color the violets in, in the colors of the cardtopper. I colored them with my Copics. I was planning to make this card also a bridgecard like I made my mom for her b'day. But I already glued the vases before I realised that I had to add the strip of papers to make it a real bridgcard.





2 opmerkingen:

  1. Mooi Linda! Het model is erg leuk en de topper met de viooltjes is ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Heel leuk met de vaasjes op de voorkant en als je hem open doet volgt daar nog een hele mooie binnenkant.
    Leuk die viooltjes op de vaasjes. Ik ben nu ook bezig met een kaart met de vaasjes. Die komt later deze week op mijn blog.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda