Pagina's

donderdag 13 mei 2021

Lekker roze

 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag weer eens een bloemenkaartje van mij en dit keer met de sketch van Cheerful sketches

Today another flowercard. This time with a sketch of 
Cheerful sketches

Ik had voor mijn moeders moederdagkaartje de vierkante cardtopper gebruikt en de cirkel variant lag nog op tafel en een aantal papiertjes die ik er al bij had gezocht.

For mothersday, I made my mom a card with the squared cardtopper of these lovely pink flowers. This cirkle version was still waiting between a lot of pink design papers of Marianne design to land on my next card ;)

Het resultaat
The result


Challenges:



7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! En wat passen die papiertjes mooi bij het plaatje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda, wat een mooi kaartje heb je gemaakt! Leuk dat je onze sketch gebruikt hebt. Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge mei
    groetjes jolanda bongers
    dt cheerful sketches

    ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen op mijn blog
    en een berichtje achter laten http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a beautiful card for your mother! Thank you for joining us at CTD!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige kaart met al dat roze en het mooie bloemenplaatje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart in die mooie kleuren.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige bloemenkaart voor onze challenge!
    Dankjewel voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda