Pagina's

zaterdag 20 februari 2021

Voorjaars kaarten in paarse tinten



 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag eens een post met voorjaarskaartjes.
In februari en maart zijn er ieder jaar veel tantes jarig die van bloemen houden dus dan werk ik graag aan kaarten met de mooie cardtoppers van Marianne design.
Today a post with spring cards with these beautiful cardtoppers by Marianne Design.
I have aunts who are celebrating their b'day in february or march.



Dit keer combineerde ik de mooie cardtoppers met restjes van MD en grote stukken designpapier van de Action (achter de mus) en van Stamperia Provence (achter de plantjes).
This time I combined design paper left overs with other design papers like from Deco time (behind the bird) and Stamperia Provence (behind the plants)


Met deze kaart doe ik graag mee bij de uitdaging van  2 Sisters on the blog- vogels





4 opmerkingen:

  1. Twee mooie kaartje en heerlijk al een beetje voorjaar! Laat maar komen he? Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi deze vrolijke kaartjes. Zo te zien heb jij ook zin in het voorjaar!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig plaatje met het vogeltje.
    Dank je wel voor je deelname aan onze challenge deze maand.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontehblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaarten.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda