Pagina's

zondag 28 februari 2021

Liam is 1 jaar oud!

 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag laat ik jullie de kaart zien die ik voor mijn neefje maakte.
Hij is nu 1 jaar.
Today I'm showing you the card for my nephew. It's his first birthday 'today' (29th actually).

Misschien weet je het (nog) wel en begon ik na zijn geboorte op de bijzondere datum 20.02.2020 een maandelijkse kaarten uitdaging voor mijzelf. Ik heb zoveel leuke diertjes in stempels en stansjes en natuurlijk de leuke baby's van Eline voor Marianne Design. Ik dacht: ik maak iedere maand een kaart voor hem. Met een update over zijn afgelopen maand. En dit is de laatste van zijn bijzondere eerste levensjaar!

Maybe, you rember the challenge I gave myself: his year in cards. Every month I made him a card with an update about that month. I have lots of cute animals stamps and dies and cute babies by Eline Pellinkhof for Marianne Design.

Ik mocht vrijdag naar zijn partijtje en hij vond de kaart prachtig :D dus ik ben ook blij haha.
Deze leuke kaartvorm is een patroon van Yvonne  Ik had dit al een jaar lang als eind doel in mijn hoofd en ik ben tevreden ;)
I went friday to his birthday party. He loved my card :D So I'm happy aswell. 
This lovely shape is a pattern by Yvonne
I knew when I started my challenge, that this is the type of card for his first birthday.

Hieronder zie je nog 1x al mijn kaartjes voor mijn neefje.
Below I'll show you all the cards for his first year.

voor zijn geboorte
when he was 2 days old I gave him this card.

1 maand oud, toen zou hij eigenlijk ongeveer geboren moeten worden
1 month old, almost his exact due date.

2 maanden oud
2 months old

3 maanden oud
3 months old

maanden oud
4 months old

maanden oud
5 months old

maanden oud
6 months old

maanden oud
7 months old

maanden oud
8 months old

maanden oud
9 months old

10 maanden oud
10 months old

11 maanden oud
11 months old

en dus nu deze trein voor zijn eerste verjaardag!
and now this for his first birthday!






This card will enter challenges.

Challanges:





6 opmerkingen:

  1. Ja Linda ik weet het hoor dat je iedere maand een kaart voor je neefje (tantezegster) hebt gemaakt en is zo'n origineel idee! Je afsluiter van dit jaar is heel gaaf, wat een mooie trein vol met diertjes! Op naar de volgende traditie om ieder jaar een vrolijke verjaardagskaart te maken voor Liam!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, dat weet ik ook, dat je elke maand een kaartje maakte. Heel lief van je..en ze zijn stuk voor stuk ook prachtig. De trein voor zijn 1e verjaardag is helemaal te gek! Ontzettend leuk en ik kan me voorstellen dat hij het ook leuk vond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful card, very nicely made andlove all those cute little critters. Well definitely be loved by your nephew! Thank you for sharing with us at the Alphabet Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is absolutely fantastic! I can only imagine the work that went into documenting Liam's first year. Every project comes with so much detail, colours, and fun. I'm sure each card will be a treasured memory for many years to come. Thanks for joining the Alphabet challenge.

    Hugs, Veronika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kwam toevallig hier op je blog beland en 'moest' even zeggen dat ik deze kaartenpartij( mag ik dat zo wel noemen haha) geweldig schitterend vind. Zo leuk dat je iedere maand zo'n fantastische kaartjes voor hem maakt.
    Die laatste met de trein heb ik ook al vaker gemaakt, maar dan als geboorte-treintje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt dat je mij bent gaan volgen! Jij maakt ook hele leuke kaarten. Vooral de trein vind ik geweldig die de diertjes van Eline vervoerd! Groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda