Pagina's

vrijdag 1 januari 2021

DTCF: Anything goes, Stolp #02, Pinguïns #03

 

Hoi allemaal/ Hi everybody,

Ik wens je langs deze weg een positief 2021 toe op elke mogelijke manier.
Happy new year! I wish you a year full of positivity in every possible way.

Vandaag ben ik er alweer maar nu weer eens met een designteam kaartje. Het Craftyfriendschallengeblog heropent haar deuren en we zijn nu een maandelijks uitdagingen blog i.p.v. tweewekelijks. Het thema is alles mag dus klik op de link en doe gezellig mee deze maand. 
Today I am back to you with a new post for the Craftyfriendschallengeblog.
We re-opend and are now a monthly challenge blog. Our theme is anything goes so hop on over and join in.

We hebben een fijne sponsor:
We have this lovely sponsor:







Prize - One lucky winner will receive 3 single digital stamps (£2.50) of their choice from Stampers Delight on-line store.

Ik maakte een kaartje zonder digitale stempel. Ik werkte met de pinguïns van Eline in de stolp van Marleen (Marianne Design).
Deze winterse kaart kan de hele winterperiode verstuurd worden. Wel zo fijn :)
I made a card with the penguins in the glass bell (Marianne Design).
This wintercard can be send during the winter period. Handy right? ;)





2 opmerkingen:

  1. De beste wensen voor 2021!
    Wat een super leuke wintergroet heb je gemaakt. Zo leuk met de pinguïns.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superleuk kaartje met de schattige pinguins
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda