Pagina's

maandag 28 december 2020

Kerst 2020: 2 kaartjes met Don & Daisy

 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Hier zijn nog 2 kerstkaartjes die ik maakte met de schattige plaatjes waar Don& Daisy op staan van Marianne Design.
Here are 2 cards with the cute Don&Daisy images (Marianne Design).

Voor onderstaand kaartje gebruikte ik een Don en Daisy cardtopper. 
De kaart is een kant en klare voor gestanste kaart met die sneeuwvlokken aan de zijkant. 
De dennentak leende ik van mijn tante.
De clip van de carddisplay vond ik er wel leuk bij passen.
For this first card I used a cardtopper.
The card is pre decorated with the snowflakes border. I borrowed the treebrench of my aunt.
I liked the clip of the card display. So I used it to clip te bauble on the brench.

Verder afgewerkt met turquoise glitter sterren, strass steentjes en distress inkt.
Further more I used a star die (glitter papers), rhinestones and disstressink.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------

De tweede kaart is een stempeltje waarbij ik mijn Copics gebruikte en wat glossy accents zette op de kerstballen in haar oren en in de doos. De houten sterretjes kleurde ik met dezelfde gele Copic marker waarmee ik ook de sterretjes op haar jurk kleurde. Ook die zijn allemaal aangezet met de glossy accents.

This seccond card is made with a stamped image of Don & Daisy.I colored Daisy with my Copics and I used glossy accents on the baubles and stars.



4 opmerkingen:

  1. Heel leuke kaarten! Grappig om de oude vrienden weer eens terug te zien! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je prachtige kerstkaartjes gemaakt Linda en ook een mooie versierde stolp zag ik en ook de pinguïns die het druk hebben met de post en kadootjes, wat zijn ze leuk hè! En nu nog twee met Don en Daisy in de hoofdrol, hartstikke leuk zijn ze!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Linda,
    wat een mooie en leuke kaartjes zijn het! Als ik deze zie neem ik me vast voor om de plaatjes eens op te maken die ik nog heb...Don en Daisy blijven leuk, maar er zijn ook weer andere leuke knipvellen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda,
    Ik was hier al even niet geweest maar wat een toffe kerskaartjes maakte je de afgelopen tijd. Super om te zien!!
    Fijne laatste week van dit jaar!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda