Pagina's

zaterdag 31 oktober 2020

Molletje #02 Alweer 8 maanden oud

 Hoi allemaal/ Hi everybody,

Zo tussen alle Kerst post komt er héél af en toe toch nog een ander soort kaartje voorbij zoals het kaartje voor mijn neefje. Elke maand stuur ik hem een kaartje. De 29ste was het weer zo ver en dit keer gebruikte ik het schattige molletje. Ik ga zo weer lekker met hem knuffelen.

Ik kon zo gelijk weer de andere papiertjes uit het Autumn papierblok gebruiken van Marianne Design. Wat oude herfst items opgezocht en een leuke houten cijfer van de Action er op.
Deze kaart maakte ik n.a.v.. de sketch van Sketch-n-scrap zie onderaan de post.
Ik vond het wel leuk dat ze een blad in het midden hadden gebruikt want ik heb zelf ook een groot blad dat ik zelden gebruik dus nu kon ik het zo goed toepassen.

Between all the Christmas cards here another card to show you to play along with the sketch of Sketch-n-scrap (see below this post). I made my nephew a card. He's 8 months old now and every month I write him about his past month. This time I used the cute mole. A good excuse to also use my Autumn papers by Marianne Design and some old autumn dies.
I liked the sketch a lot because of the big leave. I have one myself so I used mine aswell.


De sketch:





3 opmerkingen:

  1. 8 maanden alweer! De tijd vliegt.
    Mooie kaart heb je weer voor hem gemaakt. Wordt al een hele verzameling.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What an adorable card!! Great job with the sketch! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superleuk kaartje voor je neefje met dat schattige molletje leuk hoe je de sketch hebt verwerkt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda