Pagina's

woensdag 16 september 2020

Kerst 2020: Eline's rendier #04 met arrenslee

 


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Het was even wat langer stil dan de bedoeling was maar soms heb ik gewoon zóveel afspraken dat ik minimaal tijd heb om te knutselen en dan helaas geen tijd meer heb om het online te zetten. Zo verliep de uitdaging van de Liftchallenge ook al maar die kaart laat ik z.s.m. zien. Voordat de deadline van de MD-challenge afloopt wil ik die kaart wel nog snel laten zien.
It's been already 3 weeks since my last post. I planned to blog last weekend but I worked 6 days this week and sunday was filled with nice family time. So unfortunately I missed the deadline of a card I made for de liftchallenge. I show it soon.
Today is also expireing another challenge (MD-challenge) so I didn't want to forget that one aswell. So in bewteen my practise hours I make time to blog hihi. 

Ze wilden graag dat je aan de slag ging met een langwerpige kaart met de afmetingen 20 cm bij 10,5 cm. Ik moest wel even wennen maar vind het wel leuk.
They wanted us to make a card: 20 cm by 10,5 cm. I never used this meassurements before. There will be atleast one with these same meassurements later on (before Christmas).

Ik had gelukkig al de slee, het rendier en de muisjes voorgewerkt dus het was een kwestie van leuk rangschikken, achtergrondje erbij en plakken maar ;)
I already precolored the mouses and glued the dies (reindier and sled) already so I only needed to find patterned papers with a design in landscape style and then arrange everything together nicely.

Zijn jullie al druk aan de slag met de kerstkaarten? Ik loop op mijn eigen planning al giga achter ;) Ik maak er meestal 60 per jaar... mijn teller staat pas op 25 en hier heb ik nog lang niet alles laten zien. Ik denk dat ik daarom binnenkort gewoon een kerstpost plaats met een aantal foto's van de kaarten die nog staan te wachten in de concepten.
Hoeveel kaarten maak jij jaarlijks en zit je al op schema?
Are you busy making christmascards already? Every year I make at least 60 cards but now time's ticking and I think I'm not done in time because I still need another 35 to make in less than 3 months. I think I'll show you a few in 1 post soon. Are you on track?





6 opmerkingen:

  1. Superleuk Linda! Ik heb ook met een lange kaart in mijn handen gezeten, maar dan kwam er toch weer iets tussen door... nou ja, ik maak er vast nog wel eens eentje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is superleuk Linda,
    leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze 20x10 challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Linda
    Wel een verzoek om de gdebruiktre materialen en nrs erbij te zetten. Er is inmiddels zoveel aan mallen en vellen dat wij ze ook niet allemaal kennen.
    Gezellig dat je medoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje leuk om de muizenstempeltjes te gebruiken bij de slee
    ik vond de maten ook lastig maar uiteindelijk ook gelukt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda