Pagina's

dinsdag 1 september 2020

Eline's baby's, Liam alweer 6 maanden oud

 

Hoi allemaal/Hi everybody,

Vandaag weer een kaartje dat ik maakte voor mijn lieve neefje.
Afgelopen zaterdag was hij alweer 6 maanden oud.
Hij is nu alles om hem heen aan het ontdekken en stopt regelmatig zijn tenen in zijn mond, blaast veel bellen omdat hij veel speeksel heeft (tandjes liggen er om door te komen) dus ik vond de schattige baby's van Eline Pelinkhof super leuk om nu in te zetten.

Today I'm showing you  card for my nephew Liam. He's already 6 months old. He's discovering the area around him, put his toes in his mouth, loves to shower and makes bubbles with his mouth. Teeth are almost comming through. So, the stamps I used: by Eline Pelinkhof for Marianne Design are suitable for this month.

Ik zorgde dat ik de bellen en het schuim voorzag van een laagje glossy accents. Ik gebruik het tegenwoordig echt wel veel en het geeft echt een leuk effect.
I made sure I used the glossy accents for the bubbles. It gives a lovely effect.







1 opmerking:

  1. Ach wat ontzettend leuk! En ook nog toepasselijk! Dat heb je super leuk bedacht. Ik weet nog dat onze oudste een kaart van opa en oma kreeg voor zijn halve verjaardag.. en dat is ruim 31 jaar geleden!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda