Pagina's

zaterdag 23 mei 2020

DTCF: Challenge #136 embellishments



Hoi allemaal/ Hi everybody,

Het is weer tijd om mijn designteam creatie voor CraftyFriends te laten zien. Dit keer is de uitdaging om versiering toe te voegen aan je creatie. Geen moeilijke uitdaging volgens mij dus doe je gezellig mee? Bugaboo is de sponsor en stelt vier digi's naar keuze beschikbaar voor de randomwinnaar.
It's time to show you my easlecard for the Craftyfriends challenge: embellishments. It's not a difficult challenge so hop on over and participate because you can also win 4 digi's of your choice sponsored by Bugaboo. 


Link to Web Store - http://www.bugaboostamps.com/
Link to Challenge Blog - http://catchthebugblog.blogspot.com/Link to Facebook page - https://www.facebook.com/bugaboostamps

Ik koos dit schattige lieveheersbeestje om mee te werken. Om de easelkaart te versieren heb ik 2 (oude) knopen van de HEMA gebruikt en een strik (ooit van het Kruidvat) Verder heb ik 2 stansen gebruikt (het notitieblad en de rand met lieveheersbeestjes).
Het design papier is allemaal van Marianne Design.
De kleuren zijn geïnspireerd op de kleuren inspiratie foto (onderaan dit bericht) van Sundaystamps
Tuesdaythrowdown heeft een leuke bingo challenge, ik heb zelfs 2 rijen kunnen volmaken van de bingo kaart.

I chose this cute ladybug to work with and used buttons and a bow and the ladybug- and note-dies to embellish the card. I colored the image with my Copic markers. The design papers are by Marianne Design 

The colors are inspired by the color inspiration photo (below) of the challenge by Sundaystamps
Tuesdaythrowdown has a lovely tic-tac-toe challenge so I made this card with 2 rows of the bingo grid (see grid and my 2 rows below)





I used 2 vertical rows:
bow-green-image
red-die-button


5 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje Linda! Die lieveheersbeestjes zijn ook erg leuk! EN die rand erbij heb je mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart met de toevoeging van de lieveheersbeestjes leuke kleurtjes zo allemaal bij elkaar
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Too cute! Love your fun ladybug images, perfect for those colors! Thanks for joining us at Sunday Stamps, hope to see you again soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such cute ladybugs, Linda - and I love the floral print papers you've used! Perfect for our colors! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda