Pagina's

zondag 24 mei 2020

Cupcake #02


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag nog een cupcake post want ik zag dat deze kaart die ik maakte naar aanleiding van de Trystampinontuseday sketch vanavond afloopt.
Hij lag al een week klaar maar nog niet in kunnen plannen. Nu dus zonder enige planning zo op mijn blog haha.
Ach zo hebben jullie weer een extra vrolijke kaart op deze druilerige dag te bekijken :)
De kaart doet ook mee bij de uitdaging van Handstampedsentiments daar willen ze de kleuren roze-blauw en groen zien (zie kleurenfoto onderaan dit bericht)

Today another cupcake post. I made this card last week in order to use the sketch of Trystampinontuseday
I forgot to plan this card so I just rembemberd that the deadline is today so... here's my card eventhough it's my 2nd cupcake post of this day.

Here in The Netherlands it's rainy so I think you don't mind if I cheer you up with this good looking cupcake right?!
This card is also entering the challenge of Handstampedsentiments they love to see the 3 colors




7 opmerkingen:

  1. Nou inderdaad, het is een lekker druilerige dag. Goed voor al het groen. Je cupcake vrolijkt de boel mooi op. Leuk hoe je de sketch hebt gebruikt voor deze kaart. Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van TSOT; net op tijd nog inderdaad! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A unicorn cupcake card! Really cute, Linda. The embossed background even looks like an ice-cream cone! Thank you for sharing your creativity with us this week at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enig kaartje met de leuke cupcake. Ik heb ze ook, maar nog steeds niet aan toegekomen. Wie weet de komende 2 weken, want ik ben een tijdje vrij (overuren opmaken).
    Ik ben trouwens nu al benieuwd naar je giraffekaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love how you used the cupcake and created a unicorn. Such a clever idea. Thanks for playing with us at Hand Stamped Sentiments!

    Robbie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh! Love how you used the colors in our challenge to create a very happy unicorn cupcake. Great card! Thanks for playing at Hand Stamped Sentiments!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very fun, Linda - what great colors for a very fancy cupcake! Such a cheery card! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met de feestelijke cup cake erop mooie uitwerking van de sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda