Pagina's

zondag 29 maart 2020

Schildpad #02 Voor de andere kersverse opa en oma


Hoi allemaal, Hi everybody,

Daar ben ik weer met een paar schildpadjes.
DIT was de eerste kaart die ik maakte voor mijn ouders. Nu laat ik de kaart zien die ik voor de ouders van Kirsten maakte (mijn schoonzusje). Ook zij zijn nu voor het eerst opa en oma geworden. 

Here I am again with another turtle card. THIS was the first one, made for my parents.
Now I'm showing you the card I made for Kirstens parents (my sister in law). They became grandparents aswell for the first time.

Inmiddels is mijn lieve neefje alweer 1 maand oud. Komende week zou hij geboren moeten worden maar we zijn blij dat hij niet wilde wachten. Alsof hij wist wat voor ellende het nu zou zijn in de ziekenhuizen.
In the meantime it's been a month since his birth. Upcomming week was the due date but he came 5 weeks early. Like he knew that this time is not a nice time to go to a hospital. 








2 opmerkingen:

  1. Deze is ook weer leuk. Zo grappig met die sokjes in hun mond. Ik zie helemaal voor me hoe de kleine ze gaat ophangen.
    Als je nu moet bevallen in het ziekenhuis lijkt me dat geen pretje. En daarna geen bezoek. Raar hoor!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een enige kaart heb je gemaakt! Samen de was ophangen! Hoe bedenk je het!
    Attent dat je ook voor de ouders van je schoonzusje een kaart maakte.
    Inderdaad zeg, dat je neefje eigenlijk nu geboren had moeten worden.... voor de echte ellende is hij veilig thuis.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda