Pagina's

dinsdag 31 december 2019

Kerstbal #05 It's beGINning to look a lot like Christmas

Zie je het glimmende accent op het glas?
Do you see the glossy accent on the glass?

Hoi allemaal, Hi everybody,

Hier nog een kerstkaart die ik voor mijn vakantie-maatje en haar vriend maakte.
Ze ging met Kerst wéér naar een warm oord om vakantie te vieren dus vandaar een niet te al te traditionele kaart.
De tekst vond ik wel toepasselijk aangezien ze dit jaar nogal in to the GIN tonic was ;)
Toen ik halverwege dit jaar die tekst op pinterest voorbij zag komen moest die op haar kerstkaart :)


Here another Christmas card wich I made for my one of my friends (the one I go on holidays with). This Christmas she went also to the sun during the cold days so I made her a funny card. This year she was into GIN-tonic so when I saw this quote on pinterest I had to use it on her Christmas card :)






1 opmerking:

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda