Pagina's

dinsdag 31 december 2019

Fijn oud en nieuw!


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Zo zie je in weken niks van mij en zo word je weer overspoeld door berichtjes deze dagen.
Dit is voor vandaag écht de laatste hoor. De volgende volgt zaterdag ;)
This is the last post for now ;) Weeks of silence turned in to a lot of posts these days.
My next post is scheduled for upcomming saturday.

Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en een jaar vol liefde, vreugde, gezondheid, gezelligheid en knutselmomenten natuurlijk ;)
I wish you a lovely new years eve with a year ahead full of: love, joy, health, cozy moments and crafty moments ofcourse ;)




2 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart zo op de grens van oud naar nieuw.
    Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling en een goed, gezond en creatief 2020!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart gemaakt. Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda