Pagina's

zaterdag 14 december 2019

Baby Jana


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Daar ben ik weer met een kaartje en naamslinger.
Vandaag een kaart die ik eind september al maakte maar door alle kerstkaarten vergat te plaatsen :)
Mijn vriendinnetje van de Pabo is eind september bevallen van haar dochtertje Jana.
Ik maakte een kaart én een naamslinger.

Here I am with another card and a bunting with a baby name on it.
My friend since collage time gave birth to a very cute girl named Jana last september. Between the making and showing of all the christmas cards I forgot to show you this baby card and bunting ;)



Binnenin heb ik de slinger gedaan om in één keer te geven.
Inside I did the bunting.



2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk Linda! je kaart is echt een plaatje! En dan die slinger erbij, zo'n leuk idee is dat! Ik hoop dat er in mijn omgeving ook wat baby's geboren gaan worden, want ik vind het altijd van die leuke kaartjes om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda