Pagina's

zondag 17 november 2019

Kerst 2019: Kerstboom #01 Zoek de verschillen


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag een kaartje dat je heel misschien al hebt gezien.. gisteren op mijn instagramaccount (linzicht) of vandaag in de facebookgroep van Marleen van der Most.
Today I'm showing you a card that you might saw on my instagram already (linzicht) or in the facebookgroup by Marleen for Marianne design.

Gisteren heb ik met mijn nieuwe spulletjes geknutseld. Samen met mijn tante hebben we weer eens identiek geknutseld. Dit doen we weinig maar we vinden het wel erg leuk.
We gingen met haar slee en mijn boom aan de slag. 
Yesterday, I had a craft date with my aunt.
We crafted identically. We rarely do this but we like it a lot. We used my christmastree and her sled.


Dit is ons resultaat. Links de mijne en rechts die van mijn tante.
Nou zoek de verschillen... ik geloof niet dat ze er zijn hooguit dat we iets een paar mm de andere kant op hebben geknipt, gelijmd of gestempeld haha.
Oh ik zie er één.. jij ook?
Our results. Left is my tree. Seek the differences ;)
I think there aren't any ;) Oh just while I write this scentence I see 1 difference ;)

Hier nog een foto van mijn versie.
My version.



3 opmerkingen:

  1. Gezellig samen met je tante aan de knutsel! En de boompjes zijn heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze boompjes! Zie dat de een 'm in spiegelbeeld heeft gemaakt.... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Scherp gezien :) Klopt. Blijkbaar heeft mijn tante de mallen anders neergelegd haha.

      Verwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda