Pagina's

zondag 27 oktober 2019

Kerst 2019: 2x ticketmal, net een beetje anders



Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag weer een post van mij.
Het is hier zo stil... daarom verwen ik jullie nu maar meteen met 2 kaarten ;)

Afgelopen week was ik heerlijk in Portugal (Albufeira).
En die twee weken daarvoor helemaal niet meer geknutseld helaas. Baasje druk zullen we maar zeggen :)
Komende week hoop ik weer tijd te hebben om eens langs te komen en te knutselen.


Today another post from my hand.
It's too quiet here isn't it?
That's why I thought I'd show you 2 cards ;)

Last week I was in Portugal (Albufeira).
In the two weeks before my holiday I didn't find the time to craft... Busy weeks here in my practice.
Next week I hope to have time to hop on over to your blogs aswell and craft again.



Hier 2 foto's van mijn vakantie :)
Here are two pics from my holiday :)




2 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaartjes Linda! En wat heerlijk dat je zo genieten hebt in Portugal! Nu er weer tegenaan! Ik ook, hoor na onze dagen in Spanje. Dan kunnen we er weer even tegen, zeg ik altijd maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerst kaarten heb je gemaakt en met die ticket mal ook makkelijk te maken. En dan die vakantie foto , was je daar nog maar , in ieder geval warmer dan hier.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda