Pagina's

zondag 29 september 2019

Nautical #02


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Vandaag een zomers tafereel terwijl de regen met baken uit de hemel komt.
Mijn moeder had in de zomervakantie dit leuke fotolijstje gekocht maar het was zo'n kleine maat om een fotootje in te doen dat ik voorstelde om er een zomers tafereel in te maken.

Today I'm showing you a summerscene eventhouh it's rainy and stormy today here in The Netherlands. My mom bought this pictureframe in the summer and it was a bit difficult to fill with a lovely suiting picture. So I asked her to make a summerscene. 

Ze is er erg blij mee en het staat op haar leuke wcrand te shinen :)
She loves it verymuch and it's showing off in her toilet.



4 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan. Super leuke invulling van zo'n lijstje. En de styling van het randje in de wc vind ik ook erg leuk ;-)
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Énig en wat een gezellig toilet is het zó!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee van jou! Ik vind het superleuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda,

    Wat een leuk idee ziet er super uit en zo houdt je ook nog wat zomers gevoel in huis hihi das wel fijn aangezien het herfstige weer nu
    Liefs en Creatief
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda