Pagina's

zondag 18 augustus 2019

Flamingo #06


Hoi allemaal/ Hi everybody,

In de maand juli heb ik jullie zo overspoeld met kerstkaarten dat ik ze nu wel maak maar nog even niet deel (ik durf niet meer zo goed haha).
Daarom eerst nog maar een zomers kaartje... In de hoop dat zo de zomerse zon weer terug te toveren valt.

Last month I overloaded you with Christmas posts so here's another summer card to show you during these summer months. I keep making Christmas cards but I'll promise to reduce the christmas overload next time ;)
So let's try some magic: by showing you this summer card I hope I can get the sunny days back here in The Netherlands while I still have my holiday so we can enjoy the summer again.


Challenges:
Vogel-embossing- bloem
Het stukje embossing zit in de bloem verwerkt en helaas niet super goed zichtbaar op de foto.




3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Linda, een mooie flamingo op de voorgrond , bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en leuke kaart heb je gemaakt! De flamingo mocht vorige week bij mij voor het eerst uit de verpakking! En hij is zo gaaf!
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaart, mooi zomers en lekker vrolijk!
    Dankjewel voor het meespelen met onze zomerbingo bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda