Pagina's

maandag 26 augustus 2019

Alpaca #01, Luiaard #01 Voor m'n lieve tante


Hoi allemaal/ Hi everybody,


Hier nog een vrolijke kaart met de nieuwe leuke diertjes (inmiddels niet zo nieuw meer aangezien de nieuwe collectie al in de winkels liggen en ik de wasbeer komende week in Den Bosch tijdens de Knotsgekke dagen ga ophalen ;))

Maar ik heb de Alpaca en Luiaard iets later besteld... ik ben toch weer eens overstag gegaan haha.
Daarom had mijn tante de eer afgelopen zaterdag om op haar verjaardagskaart de eerste versies van beide diertjes door mijn hand te ontvangen ;)

Ze vond hem weer prachtig en super leuk!

Here another funny and cheerful card form my hand.
This is the card I made for my sweet aunt.
She turned 56 last saturday.
I bought the Alpaca and Sloth and used them for the first time on her b'day card.
She loved it alot and now it's showing off in the livingroom.


MDproducts:

PK9161 Floral Delights
PB7045 Fresh flowers
COL1470 Alpaca
COL1471 Sloth
COL1323 Flowerset
COL1350 Alphabet
DF3454 Letterbord


3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart Linda!! En ja die mallen zijn zo gaaf. Ik heb mijzelf nog steeds kunnen inhouden maar ik ben bang dat binnenkort hier ook een lama en wasbeer stans zijn.
    Ik heb de afgelopen weken geprobeerd om zoveel mogelijk dingen ook te gebruiken die nog ongebruikt lagen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf zeg! En ja, ik ga ook best snel overstag, alleen heb ik deze allebei niet. De wasbeer al wel gepreordered!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gezellig kaartje! De diertjes zijn zo lief. Ik kan ze ook nooit weerstaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda