Pagina's

dinsdag 20 november 2018

Diertjes dinsdag: Winter top 5, 5e plek



Hoi allemaal,

Het is weer tijd voor de diertjesdinsdagen woehoeee :)
Ik kan nooit kiezen haha. Dus in de herfstvakantie heb ik alvast alle diertjes gekozen en in elkaar gezet, zo voorkom ik tussendoor gewissel ;)

Gerdine en Linda organiseren nu de leuke winter editie!

Op nummer 5 is geëindigd: Het roodborstje
Met de laatste restjes papier van het gave bloc Eline's Silver stars kon ik deze vogels nog verwerken tot een leuke kaart.



De gele papiertjes uit het blok zijn al heel lang op. Wat was ik blij toen ik van Marfien in de zomer dit leuke gele papier kreeg. Het past er perfect bij.

Ik kom in de loop van de dagen bij jullie kijken om te zien welke leuke diertjes jullie hebben gekozen.
Fijne dinsdag!


15 opmerkingen:

  1. Heel mooi, dit kaartje met de schattige vogeltjes!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De vogeltjes horen voor mij ook in de top 5. Mooie papierkeuze. Tof geheel. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze blijven schattig deze dikke vogeltjes, leuk zo in het kadertje!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart leuk met die vogeltjes zo half op de hexagon
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje met de roodborstjes Linda, ik ben ook fan van dit papier en heb het ook gebruikt op mijn kaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee om zo de vogels teplaatsen:) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Linda! Ik mom er nu achter dat ik wel weinig winterdieren heb. Geen ijsbeer, geen husky, geen roodborstje...maar ik doe nu even niet mee. Toch te druk met andere dingen....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super lieve roodborstjes Linda!!!
    Tot de volgende diertjes dinsdag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je weer meedoet! En wat een goed idee om de vogeltjes te gebruiken, gaaf! Groetejs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zijn ze! En het papier is ook om verliefd op te zijn (ik vond onlangs met veel geluk het blok: wilde hem zo graag gebruiken!) Tot volgende week. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Handig dat je ze alle 5 al had gemaakt! Bedankt voor het meedoen met onze diertjesdinsdag winterchallenge! Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een goed idee om alvast de diertjes in elkaar te zetten. Ik betrap mezelf er vaak op dat ik nog een kaart "moet" maken.
    Je kaart is heel leuk met de vogeltjes.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze schattig deze roodborstjes, wij hadden ook al wat vooruit gewerkt....
    Lief kaartje
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. toffe kaart met die mooie vogeltjes, leuk met de zeshoekjes!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super leuke kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda