Pagina's

zondag 16 september 2018

Tulpen/ Tulips #01


Hoi allemaal/ Hi everybody,

Soms blijven plaatjes liggen en dat is zonde (maar soms ook nog even TE zonde om te gebruiken) herkenbaar?! Dat heb ik met het knipvel van deze prachtige tulpen. Ik vond ze te mooi om aan te spreken en nu is het zomer en bijna herfst en dan kom ik nog eens met zo'n kaartje om te showen haha. Ach gelukkig kunnen tulpen altijd omdat ze er in zo vele kleuren zijn.
Somtimes... cardtoppers and cards are so beautiful... It's a wait to use them. Right?
I loveeee these tulip cardtoppers and I wasnt about to make cards because I couldn't choose and wasn't planning to send them away.
Eventhough it's almost Autumn, I'm showing you these tulips.
Luckily here in The Netherlands we can buy them all the time.


eerst zat hier een andere label onder (van de catussen uit het design papier blok van MD)
Ik had het randje bewerkt met bruin en vond dat toch te hard. Dus nu een nieuwe label er overheen geplakt. Met passend vogeltje. Gestanst op wit copic papier en zelf ingekleurd in de kleuren van de tulpen

Ergens had ik gezien dat je de tulpen zo mooi rondom kon maken. Toch als ik het probeerde zag het zo gek uit... na wat onderzoek bleek... ze gebruikten de stelen van de blauwe druifjes... dus van mn tante geleend en de bovenste en aan de binnenkant zijn de originele steeltjes.
I saw on pinterest or a blog that a lady made the tulips in a cirkle. Everytime I tried that, it looked stupid to me... Turns out.. that they used different leaves. The tulips in the middle and at the bottom are made with different leaves. 
De binnenkant/ The inside

Challenges:









6 opmerkingen:

  1. In blog land kan álles dus óók tulpen terwijl buiten alles verkleurd en we blad harken haha! Mooi kaartje Linda en leuk dat het mysterie van de gebogen stelen is opgelost!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda,
    ja de schaar ergens in zetten wat je zelf mooi vindt, is zo lastig! Dat had ik dus met de snoesjes. EN die gooi ik zeker niet weg hoor!! Jouw kaart is erg mooi. Je hebt goed gekeken lees ik, met die stelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow...I love this card!!! Tulips are my favourite flowers and I love the image!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives (#21 – Bingo)
    *DT* Die Traumfabrik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Really beautiful your card. The image and colours are fitting great!


    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck! Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#21 – Bingo}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#21 – Things from the Kitchen}
    *DT* Craft Rocket Challenges {#52 –Men / Boys}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful! Thanks so much for participating in Papercraft Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda