Pagina's

zaterdag 18 augustus 2018

Liften met Marfien week 5


Hoi allemaal/ Hi everybody,


Vandaag laat ik pas mijn kaartje voor de 5e liftweek zien van Marfien want ik ben er even tussenuit geweest. Ik heb lekker 2 dagen in Den Haag de toerist uitgehangen en heb daarna gewerkt. Ik bedacht me vrijdagavond pas dat ik de hele kaart vergeten was. Oeps. Dat kon ik niet over mijn hart verkrijgen dus gisteren op de knutseldate met mijn oma en tante ben ik meteen met kaart 5 en 6 aan de slag gegaan.
Dus nu mag ik nog kaart 5 showen. De 6e kaart komt natuurlijk wel dinsdag pas ;)



Today I'm showing you a card to join the 5th week of lifting with Marfien. A Dutch blogger who did set up a nice challenge. Next week is the last one. 

I totally forgot to create it and post it last tuesday. I've been away to The Hague for 2 days last week, worked after that and it was already friday at night before I finally realised that I forgot to create and post for this challenge. Yesterday, I had a craft date with my granny and aunt and I made card 5 and 6 for this challenge.
Now I'm showing you this weeks card. The other will be shown on tuesday.

Dit was de te liften kaart/ This was the card to lift:



Ik heb een beetje mijn eigen draai aan de 'hapjes' uit de zijkanten gegeven.
Het leek mij leuk om er driehoekjes uit te halen. Verder heb ik wel de stukjes papier, het draad en het kant zo gedaan. Ik wilde alleen wel een plaatje erop want mijn eigen extra uitdaging is werken met Kerst materialen en plaatjes. Aangezien ik deze 3d plaatjes al heeeeeeel lang heb liggen werd het hoog tijd om ze te gebruiken

I chose to play a little with the chops on the side. I made it triangles. Further, it's almost the same but my own extra challenge is to make it a Christmas card and I wanted to use the cute woodland animals, so I did.

Het resultaat/ The result:










2 opmerkingen:

  1. Ja ja, de halve cirkel was wel een dingetje maar je hebt het leuk opgelost. Tof kaartje Linda. Ben benieuwd naar je laatste kaart . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Linda,
    wat een leuke variatie van de te liften kaart! Die driehoekjes eruit is ook erg leuk. Heb ik total niet aan gedacht.
    Heb je de kaart voor dinsdag al klaar? Ook best een ingewikkelde...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda