Pagina's

zondag 10 juni 2018

Handlettering #08 Action kaartje(s)


Hoi allemaal,

In de meivakantie zat ik op Mallorca en daar had de vriendin waarmee ik op vakantie was ineens 2 pakjes van de Action te voorschijn getoverd.
We hadden op dat moment geen zin om te zwemmen of buiten te zijn (zo net voor het avondeten na een dag de hort op te zijn geweest) dus had zij het leuke idee om met zo'n pakketje aan de slag te gaan.
Zij had nog nooit aan handlettering gedaan dus zij vond het wel fijn om wat houvast te hebben. Diezelfde dag hadden we ook een super leuke kantoorwinkel gezien en daar had ik nog wat pennen gekocht (die kun je nooit genoeg hebben toch?)
Die konden we dus ook meteen mooi gebruiken om te handletteren.
Er zat ook zo'n leuk kralenkoord en een clip bij.
Aangezien ik fan ben van roze koos ik de roze variant en zij de zwarte.

We gingen aan de slag en 1 kaartje kreeg ik helemaal af. De andere 2 liggen nog op mij half af te wachten voor wat meer inspiratie.

Dit is het resultaat van het kaartje dat af is.


De 1 is half af, de andere wil ik nog aan beginnen dus de inspiratie en tips en trics die er bij zitten zijn wel handig ;) Hebben jullie nog inspiratie tips voor de kaarten?


Hier nog een close up van de kaart die af is

Hebben jullie een favo Handlettering trucje of manier van letters 'pimpen' ?
Ik hoor het graag!

Fijne zondag!



2 opmerkingen:

  1. Wat is-ie leuk geworden. De kralenketting maakt het helemaal af. Handletteren is ook erg leuk om te doen.
    Mijn andere blog is http://create-and-smile.blogspot.com
    Nog een fijne dag, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Linda, zo'n verrassing op vakantie. En het ziet er mooi uit ook! Ik heb nog geen tips voor je, want ik ben nog beginnend. Volgens mij zit je op de goede weg!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda