Pagina's

dinsdag 29 mei 2018

My favorites in 10 weeks #07 Mevrouw muis


Hoi allemaal,

De komende 10 weken ga ik proberen mee te doen aan de My favorites in 10 weeks van Linda en Gerdine.


Hihi zo besluiteloos als ik ben heb ik in ieder geval nu besloten dat ik afsluit met mijn bambi aangezien die stomme laptop roet in het eten gooide in week 5. Vijf nog wel mijn geluksgetal. Bambi is stiekem toch écht mijn nummer 1 dus: save the best for last ;)


Vandaag is mevrouw muis aan de beurt.
Ik heb de stans zelf niet, die leen ik af en toe van mijn tante.
Ik vind bij iedereen de muisjes altijd super leuk maar als ik ze dan wil verwerken ben ik er op de één of andere manier nooit 100% happy mee.
Armen verkeerd vast geplakt of ik had iets anders in mijn hoofd dan er uiteindelijk op papier komt enz.. maar dat is tot nu toe steeds bij die muis haha.


Nu zag ik een poosje terug dat de muizen bij Maura proostten in de hangmat, dus ik wilde dat glas ook eens uit de verpakking halen, net als de gordijnen.
Dus mooi gecombineerd ;)
Ik had alleen niet echt goede plaatjes meer voor een buiten tafereel dat vond ik wel jammer maar nu zie je dr eigenlijk nog niks van hahaha.
Probleem ook weer opgelost ;)

Soms zie ik wel eens een 'niet kloppende' kaart met het raam (buitentafereel ook 'binnen' doorgevoerd alsof er een raam midden in de natuur staat. Stiekem moet ik dan wel lachen).

Hebben jullie dat ook wel eens dat je dat design papier zo gaaf vind en uiteindelijk vind je het 'nergens' bijpassen? Dat heb ik met die roze met witte bloemen. 
Ik had er toch moeite mee! Ik ben blij dat 'ie af is haha.
Zo heb ik zondag nog meer kaarten gemaakt waar ik het moeilijk mee had... gelukkig was ik wel tevreden en het hield me van de straat zullen we maar zeggen.

Ik ga gauw weer werken en bij jullie kijken vanavond!
Fijne week!




4 opmerkingen:

  1. Mooi! Heel feestelijk.
    Dat luxeprobleem over papier heb ik vaak ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart blijf fan van de muis
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A super card Linda, such a sweet mouse.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even wat later dan de vorige dinsdagen maar zeker niet vergeten. Ik vind je muisje anders goed gelukt. En die bloemen achter het raam zijn toch gewoon bloesems van een boom, woont muisje gewoon op 3 hoog ;). Ik vind m leuk geworden.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda