Pagina's

zaterdag 13 januari 2018

Handlettering #05

De tekst hoort zo te staan ;)

Hoi allemaal,

Ik probeer nu wekelijks wat te maken en te posten... Ik hoop dat jullie het leuk vinden :)
Ik wel. Aangezien ik dol ben op quotes struin ik Pinterest en Instagram helemaal af naar mooie voorbeelden.
Ik heb het nu nog steeds simpel gehouden door alleen met fineliners en brushpennen te werken maar ik ben ook benieuwd of het mooi wordt als ik met ecoline eerst een achtergrond ga maken. Dat is voor komende maand een project gok ik zo ;)

Nu een quote die ik wel mooi vind rondom de werkzaamheden in mijn Remedial Teaching praktijk: op een andere manier kijken als het bijvoorbeeld op de schoolse manier niet lukt kijk ik hoe het wel lukt om tot leren te komen. Soms kom je met andere bewoording, spelvormen en beweging al zoveel verder :)
Dus deze past er mooi bij ;) De quote moet nog in een lijstje maar voor nu hangt hij alvast op mijn prikbord waar er eerst meer zullen volgen ;)

Eerst maakte ik met een zwarte fineliner stipjes (om óf zo te laten óf aan te zetten met een caligrafeer stift van de Action. Ik vind die echt lekker schrijven en gebruik voornamelijk op die 10x15 kaartjes de nr 2.0


Ik kon niet kiezen wat ik leuker vond dus ben er uiteindelijk toch overheen gegaan.
Wat vinden jullie leuker?




1 opmerking:

  1. Prachtig!! Ik vind het superknap. En ik vind de uiteindelijke versie het mooist hoor! Erg leuk dat hij dus zo hoort, hihihi, doordenkertje.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt! Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier! Liefs, Linda